Let's take a trip!

Welcome to bangkok

"Daar zit ik dan. 12,5 kilometer boven de ground, vliegend met 1005 kilometer per uur en nog 650 kilometer te vliegen tot ik in Doha ben. Het avontuur is begonnen. De daling is inmiddels ingezet en ik merk dat ik met de seconden zenuwachtiger word. Ik verlang naar thuis, naar vertrouwen, naar een plek waar ik alles en iedereen ken en waar ik precies weet hoe alles werkt. Maar dat ligt inmiddels ver achter me en het is tijd om te accepteren dat ik die wereld aan de mensen moet laten van wie ik hou en op zoek moet gaan naar mijn eigen weg.

De eerste 6,5 uur zitten er dus op en wat ik tijdens deze vliegreis vooral heb gemerkt is dat ik echt moeilijk om kan gaan met een huilend kind, 2 rijen voor je. Maar dat terzijde, over een aantal uur landt ik in bangkok en de eerstvolgende post op deze blog zal geplaatzt worden nadat ik al heel wat ervaringen rijker ben!

Ik ben benieuwd, zenuwachtig, ik heb er zin in maar ik ben ook zeker een beetje bang voor wat gaat komen. Tot snel, ik hoop dat jullie uitkijken naar mijn verhalen!"

Dit schreef ik 2 dagen geleden in het vliegtuig richting qatar. Inmiddels veilig aangekomen in bangkok en alweer in het tweede hostel. Eerste hostel was goed te doen, alleen jammer dat het vol zat met deense jongens van 18 die twee maanden reizen tot op de seconden uitgestippeld hadden. Gelukkig heb ik vrijwel direct een Nederlandse jongen leren kennen waarmee ik de eerste avond een biertje heb gedronken in de skybar uit The Hangober 2!

Met een boottour hebben we de volgende dag de riviertjes van de buitenwijken van bangkok bekeken en het Grand Palace bezocht, het palijs waar de koning woont. Tijdens deze tour kreeg ik eigenlijk pas de cultuurshock die ik had verwacht. Kleine hutjes waar je vanuit het bootje naar binnen kunt kijken en kunt zien hoe deze mensen leven. Ze hebben zo weinig maar zien er tevreden uit, dat is bijzonder om te zien.

Het is gemiddeld 35 graden, vrij heftig, maar met anderhalve liter flessen water voor 15 bath (lees: 40 cent) komt het allemaal wel goed! Ik ga nu een biertje bestellen in china town!

Tot snel, bram

Reacties

Reacties

Mamma

Leuk om dit te lezen! Kom lekker tot rust en geniet van al dat moois!

Davy

Mooi verhaal maat geniet er van

Ronald

Leuk dat je meteen aanspraak hebt. Ik herken de boottocht en wat je allemaal te zien hebt gehad. Superleuk om jouw verslag te lezen! Oka man?ci samaya?!

Petra

Hoi Bram, mooi verslag, heel leuk om te lezen. Wat een avonturen al allemaal. Geniet ervan!

irena

Gaaf hoor

oma Will

hoi Bram, leuk nu al iets van je te lezen en al hebt gezien hoe de mensen leven aan het water in die kleine hutjes. En het mooie paleis, wat een verschil. Geniet van de komende dagen. Tot het volgende verslag. Liefs oma.









































hallo Bram, leuk nu al een verslag van je te lezen, gezien hoe de mensen leven in die kleine hutjes aan en in het water. En dan het mooie paleis, wat een verschil. Ga verder met je reis. Liefs oma

Mina

Mooi beging van je avontuur. De boottocht hebben wij ook gedaan,mooi hoe mensen daar in hutjes wonen. Geniet ervan x

Quirijn

Leuk om de plekken te herkennen waar ik zo'n vijftien jaar geleden ook was. Dompel jij je maar 's lekker onder in cultuur, lekker eten, monniken, gastvrijheid en vooral in de ontdekkingstocht naar nog mooiere stukjes van jezelf. Super om het zo op afstand te mogen volgen ;). Q

André

Mooi verslag. Geniet er maar lekker van. Ik ga ze allemaal lezen!

Jeffrey

Maatje! echt super om te lezen dat je het naar je zin heb daar. geniet ervan en nogmaals geniet er facking veel van! zoveel mogelijk fotos maken en laten merken dat je er nog steets bent..

Groetjes Sjefke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!