Let's take a trip!

Mooi Thailand

Het is alweer een hele tijd geleden, en wat is er ongelofelijk veel gebeurd de afgelopen tijd. De waterval op de middag na mijn laatste blog hebben we beklommen en een geweldig uitzicht mogen ervaren van de top. Koh samui heeft ons ook nog een andere waterval gegeven, die we konden bereiken door eerst een erg lange tocht door de jungle te lopen! In Koh Samui wilde we graag richting het nationale park om de limestone rotsen te zien, maar het bleek dat vervoer richting Krabi een stuk goedkoper was en aangezien we die kant eigenlijk ook wel erg graag wilde zien hebben we daarvoor gekozen. Toen we aangekomen waren hebben we direct een bootje gepakt richting Railay beach en uiteindelijk daar de limestone rotsen bekeken. Prachtig!!

In krabi is een erg mooi uitzichtpunt die we graag wilde bezoeken. Het is echter regenseizoen in Thailand en dat zou in Krabi over het algemeen heftiger zijn. Toch hebben we besloten om aan de hike te beginnen die ons naar de top van de Ngon Nak berg zou brengen. Na twee uur naar boven te zijn gegaan, wat toch wat zwaarder was dan verwacht, kwamen we dan op het viewpoint terecht en het was geweldig!! De laatste dag in Krabi hebben we een dagtocht gedaan naar Koh Phi Phi, waar we onder andere Maya Beach hebben bezocht, bekend van de film The Beach met Leonardo Di Caprio.

Vanuit Krabi zijn we naar Chiang Mai gevlogen, het noorden van Thailand. Hier hebben we een aantale culturele dingen gedaan zodat Suus naast stranden ook nog een aantal culturele dingen in Thailand zou zien. De eerste twee dagen stonden in het teken van tempels bezoeken en lokale markten bekijken, erg gaaf! Omdat Suus er op 4 augustus niet kan zijn, besloten we om op een van de dagen in Chiang Mai mijn verjaardag te vieren. Overdag zijn we naar de Chiang Mai grand canyon geweest, en grote rotspartij met water in de buurt van Chiang Mai waar je vanaf ongeveer 10 meter hoogte in het water kunt springen. De laatste dag in Chiang Mai hebben we gebruikt om langs te gaan bij het Elephant Jungle Sanctuary. Hier worden mishandelde olifanten opgevangen en worden weer gezond gemaakt zodat ze weer veilig en goed kunnen leven. We hebben daar geholpen met het voeren en het wassen van de olifanten, een zeer speciale dag met onzettend veel lol en plezier!

Eenmaal vertrokken uit Chiang Mai en terug in Bangkok was het afgelopen zondagnacht helaas (G#dverdomme K%T) tijd voor suus om weer naar huis te vliegen. Mijn reis is een dag later doorgegaan naar Kanchanaburi, waar ik op dit moment ben. Gister heb ik de Erawan watervallen bezocht, watervallen op zeven verschillende verdiepingen. Vandaag heb ik een treintocht gedaan langs ravijnen in het natuurgebied hier in Kanchanaburi, langs the death railway, erg gaaf om te zien!

Morgen ga ik terug naar Bangkok om daar mijn verjaardag te vieren met Roy en nog een paar dagen te relaxen. Zondag vlieg ik naar Sri Lanka, benieuwd!!

Tot snel, Bram.

oma Will

deze weken samen met Suus, heel wat gezien en beleefd.Groetjes aan Roy en een fijne verjaardag.
Sri lanka is ook heel mooi en veel te zien. Tot het volgend bericht. Liefs oma xxx

Diana slob

Hoi bram, wat gaaf om te lezen wat je allemaal mee maakt, jammer dat suus weer weg is maar papa, mama en Tim komen er ook bijna aan! Ik wens jou een hele leuke en bijzondere verjaardag morgen! Groetjes, Diana.

Erkan

Hoi Bram, mooi verhaal en een mooie periode met Suus. Nog een paar dagen alleen en dan gaan we samen met mama en Tim een biertje in Sri-lanka drinken. Fijn om weer bij elkaar te zijn.

Mams

Wat gaat de tijd toch snel!! Nog een weekje en dan zien we elkaar weer. En wat een pracht heb jij al allemaal gezien! Echt geweldig. Geniet er nog van zolang het kan. Voor je het weet zit je weer aan een broodje salami en ga je op je fietsje naar het werk!

Oma en Opa

Wat een mooie fotos en wat heb je een hoop meegemaakt.En zulke leuke verhalen over alles!!!Veel plezier aankomende tijd met je ouders enTim????
????????????

Heidi

Hey Bram, wat een geweldige avonturen! Goed te lezen dat je overal met volle teugen van geniet en fijn dat je na zoveel maanden ze eindelijk met je vriendin kon delen. Alvast een hele fijne verjaardag en geniet nog van je weken samen met je family! En succes straks met de cultuurshock als je weer terug bent in ons kleine kikkerlandje ????

Sev

Hey bram wat heb je toch weer mooie dingen gedaan en gezien alleen maar ook samen met suus. Leuk om samen met Roy je verjaardag te vieren morgen en dan wordt het echt aftellen nog lekker ff met je ouders en Tim genieten van Sri Lanka en dan terug naar Nederland..... dikke kus en tot gauw