Let's take a trip!

Laatste stuk van Maleisie

Hey allemaal.

Zoals ik in mijn laatste blog aangaf vertrok de nachtbus richting de Perhantian Islands. Een veel dramatischere nacht als dat heb ik nog niet vaak inmijn leven meegemaakt om eerlijk te zijn. De groep waarmee we zouden reizen bleek iets kleiner te zijn dan verwacht, dus besloot de organisatie waar we mee gingen dat een minivan (ipv een grote slaapbus) ook wel prima zou zijn. Nou, dat was dus niet prima want ik zat 6 uur lang met mijn knieën in mijn nek, helemaal top! Eenmaal aangekomen bij de haven bleek dat we drie uur te vroeg waren, want ja, zo'n minivan rijdt natuurlijk wel wat meer door vergeleken met zo'n slaapbus. Na drie uur te wachten op de haven stapte we in een speedboot die ons in een half uur naar het eiland zou brengen. De boot bleek echter meer dan de helft van de tijd te vliegen en iedereen was drijfnat toen we aankwamen. Voor de Ronald Goedemondt kenners onder ons is dat natuurlijk wel weer een grappige situatie.

Eenmaal aangekomen op het eiland verdwenen echter alle irritaties. Het beeldschone, rustige strand waar we aankwamen, genaamd Coral Beach, is een van de rustigste delen van de eilanden. Na een paar keer op en neer gelopen te hebben vonden we uiteindelijk een hutje aan het strand, voor omgerekend 6.5 euro per persoon. Hier heb ik een week doorgebracht en eerlijk gezegd bijzonder weinig uitgevoerd. Ik heb 1 dag een snorkeltour gedaan en dat was dan ook wel erg bijzonder. Op deze dag heb ik allerlei soorten vissen en koraal gezien maar dat zie ik wel vaker als je ergens gaat snorkelen. Wat zo bijzonder was, was dat we ook schildpadden en haaien hebben gezien, een unieke ervaring en een bijzonder gevoel om zo dichtbij deze wezens te zwemmen.

Vanaf de Perhantians ben ik terug gegaan naar Kuala Lumpur, waar ik nog 1 dagje heb gechilled en rond heb gelopen. Gistermiddag ben ik in het vliegtuig gestapt, terug naar Bangkok en over drie kwartier stap ik in de bus richting het vliegveld om Suus op te halen. Het is eindelijk zo ver!!

Een wat kortere post dit keer aangezien ik vrij weinig heb uitgevoerd, maar de foto's die ik online ga zetten zullen niet teleurstellend zijn!

Bram

Reacties

Reacties

Sev

Hoi bram eindelijk is het dan zover en kun je 3 weken lang samen met suus rondtrekken geniet van al het moois en van elkaar. Dikke kus

Q.

:)!

Terry

Hi Bram time flies zeggen ze wel eens???? Veel plezier met Suus en samen genieten xx

oma Will

Hoi Bram, Weer een avontuurlijk verslag. Op het mooie strand. kunnen bijkomen. Nu heerlijk samen genieten met Suus. Hele fijne weken samen. Liefs en groetjes voor jullie beiden. xxx

ruud en ans

Ha Bram.
Fijne tijd gewenst samen met Suus.

Ronald

Veel plezier de aankomende weken met Suus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!