Let's take a trip!

Back in Bangkok

De vorige keer zat ik in een hotel waar de wifi me niet vriendelijk behandelde. Na het posten van mijn verhaal wilde ik de foto's erop zetten maar de wifi stond dat niet toe. Na een tijdje proberen moest ik ook gaan om Suzanne op te halen op het vliegveld en daarna is het er niet meer van gekomen.. Excuses! Ik zal er deze keer extra foto's opzetten.

Maar goed, SUUS IS DUS IN THAILAND!!! De eerste drie dagen zijn we in Bangkok gebleven, en we hebben wat gedaan wat ik in de eerste keer Bangkok niet gedaan hebben, namelijk de trainmarket en de floatingmarket bezocht. De trainmarket is een markt langs het spoor waar 8 keer per dag een trein langs komt en waar dan alle kraampjes ingetrokken worden en de mensen aan de kant moeten voor de trein die langskomt. Super gezond wel! De floating market is een markt in een riviertje met alleen maar boten, bijzonder om te zien! Hierna hebben we een tourtje gedaan met een longtail boot door de achterwijkjes van de floating market om het echte leven daar te zien. Na 4,5e maand kan ik er nog steeds niet aan wennen en is het elke keer weer een cultuurshock om het te zien.. Bizar.

Vanuit Bangkok hebben we besloten om richting de eilanden te gaan en Koh Tao is onze eerste bestemming geworden. Koh Tao is een zeer klein eiland, waar we een scootertje hebben gehuurd en 3 dagen de verschillende strandjes en uitzichtpunten op hebben gezocht, wat een geweldige plek!! Naast de uitzichtpunten, het chillen op de stranden, het snorkelen en het lekker rondrijden door de natuur hebben we in Koh Tao eigenlijk bijzonder weinig gedaan, heerlijk! Oohja, biertjes gedronken en lekker gegeten, dat hebben we ook wel veel gedaan hè.

Vanuit Koh Tao is gisterochtend de 2 uur durende boottocht richting Koh Samui gegaan. Koh Samui is een van de grootste eilanden van Thailand en dat merk je meteen. De wegen zijn geen zandpaden, er staan enorme resorts (maar echt enorm en mega lux) en de sfeer is zeker anders. Toch hebben we een hele mooie eerste dag gehad. Na drie grote buddhas te hebben bezocht zijn we richting een barretje gegaan boven op een berg, waar we dus een prachtig uitzicht hadden. Savonds hebben we lekker rondgewandeld door een vissersdorpje (meer omdat we honger hadden en alles mega duur was, dus we niks chills londen vinden, maar we noemen het nu maar even lekker wandelen) en hebben we uiteindelijk (toch nog) heerlijk gegeten.

Vandaag staat op het programma: watervallen!!

Foto's van twee verhalen komen er nu ook op!

Tot snel.
Bram en Suus

Mams

Heerlijk jullie zo samen te zien. Geniet vooral van elkaar en natuurlijk al dat moois daar! Nog even... Heb er zin in!

Sev

Hoi bram en suus
Wat fijn dat jullie lekker deze weken met elkaar kunnen doorbrengen. Hier zinn de zomerfeesten en vandaag is het roze woensdag met een temperatuur van 32 graden pfffff. Veel plezier nog samen en tot snel. Dikke ????

Terry en Peter

Fijn om te zien en lekker genieten jullie twee. Mooie foto's en mooie herinneringen voor jou en jullie. Time flies Dus genieten met hoofdletters xx