Let's take a trip!

Welkom op mijn Reislog!

Zondagavond 30 augustus 2015.Ik zeg gedag tegen mijn vrienden op plein 1944 en ik stap bij pappa in de auto op weg naar mijn nieuwe oude huis. Na twee jaar in het centrum van Nijmegen te hebben geleefd heb ik nu mijn diploma en het besluit genomen om op reis te gaan. Eindelijk, na al die keren dat ik naar het buitenland wilde maar niet kon, besloot ik nu om te gaan. Niet zomaar gaan, nee, 6 maanden, weg van alle controle en naar een totaal nieuwe cultuur. Dat zien wat wij niet kennen, waar wij geen idee van hebben. Maar waar naar toe? Ik had nog geen idee.

Donderdagavond 19 november 2015.Ik druk de cijfers in op mijn sns digipas en druk op 'betalen'. Door die ene klik bevestig ik dat ik op 1 maart naar Bangkok, Thailand vlieg en terugvlieg op 27 augustus vanaf Colombo, Sri Lanka. Het is echt, het is geboekt, het staat vast. Ik ga backpack!!

Dinsdagavond 9 februari 2016.Ik ben er klaar voor. Hard gewerkt voor alle centjes, de benodigdheden bij elkaar, alle vaccinaties gehad en met dank aan 2 hele lieve mensen, Marjan en Jan-Pieter, een mooie tablet waarmee ik deze website bij kan gaan houden.

Nog een maandje en dan is het zover! Ik hoop dat jullie net zo van mijn verhalen gaan genieten als dat ik ga van het schrijven ervan. Ik ga jullie missen, mijn geweldig mooie vrienden en kersverse vriendinnetje. Mijn ouders en familieleden en natuurlijk het prachtige Nijmegen. Jullie zijn geweldig!

Tot snel op mijn blog en ik hoop dat jullie allemaal reactie achter gaan laten!

Bram.

Reacties

Reacties

André

Mooi begin van de blog! Ik zie er al naar uit! Heb je een goed fototoestel bij je?

Jeffrey

Maatje! tis al 'n mooi begin jou blog.
succes met je mooie reis.! succes en pasop!!

irena

Heel veel plezier xxxx

Ronald

Bram heel, heel veel plezier en ik weet zeker dat je gaat genieten ????

Ronald

De vraagtekens hadden een smiley moeten zijn. Dat werk dus niet. Haha.

Marjolein

Wat ga jij een geweldig avontuur tegemoet! Ik gun het je van harte! Je hebt er hard voor gewerkt en nu is het bijna zover. Ik ben ook erg blij dat ik je na 5 maanden weer zal zien op Sri-Lanka. Ook een waanzinnig avontuur met ons vieren.

Jan-Pieter & Marjan

Hey Bram, we vinden het ontzettend stoer wat je gaat doen en zullen je blog goed volgen! Hopelijk zien we elkaar nog op Schiphol 1 maart.

Mina

Mooi beging van een avontuur dat jij gaat beleven. Leuk dat wij via deze site met jou mee mogen reizen. Ik vindt het stoer en moedig dat je dit alleen aan gaat. Wens je dan ook heel veel plezier,geniet ervan. En wij gaan van jou verhalen,foto's genieten. Xx

gerrold

Heel veel plezier op deze trip man, ga er lekker van genieten, en kom veilig weer thuis!

Je bent een kanjer

Gr Gerrold en Toos

Erkan

Een mooie omschrijving van je reis naar een wereld vol nieuwe ervaringen, nieuwe culturen en dagelijkse invulling. Landen waar waarden en normen in vergelijk met Nederland totaal anders zijn. Heel veel plezier en geniet van je vrijheid, kus.

Gerard Joling

Hey hallo, goedemorruguh! Ga je tot 1 maart ook verslag lopen te doen van je avonturen in Lindenholt? :)

will (oma)

Hey Bram, een goed en mooi bericht voor je reisverslag. Ik hoop dat je van deze rondreis zult genieten. In gedachten reis ik met je mee. Het is een hele ervaring en wens je heel veel succes met deze geweldige onderneming. Met veel respect voor onbekende culturen. Liefs oma en een dikke kus.

Petra

Hee Bram, heel gaaf van je! Toen ik jouw leeftijd had, ging ik met de rugzak in de trein door heel Europa. Een fantastische ervaring was dat. En jij nu door het verre oosten, helemaal fantastisch. Geniet van al het onbekende. Groetjes, petra

Davy

Kan niet wachten tot het zo ver is maat... En dan bedoel ik 27augustus.
Wens je heel veel plezier kerel en ga je missen!

Henk en Ingrid

Hoi buhram,

Het is bijna zo ver hè. Sjoege jonge, zo snel gegaan! Ik hoorde dat je alle spullen al had. Zonde, want ik zag laatst een tasje, normaal 80 euro, maar nu voor een tientje dus dacht dan neem ik hem ook gewoon mee. MEENEMEN!

Ik hoop dat je een leuk feestje hebt. Jammer dat wij niet waren uitgenodigd. Toch tutututututu Niedzielan. Wij zitten nu lekker wie is de mol terug te kijken. Henk denkt dat Annemiek het is, maar ik denk dat Rop het is. Helaas is Rop er al uit, dus ik denk niet dat ik ga winnen. Maar hè, het kan niet altijd meezitten.

Nou de groentjens en zo en ook van de kids een dikke knuf en een pakkerd!

Veel plezier in spleetoogjesloempiavouwland en tot mails!

Henk en Ingrid

Ps. Groetjes ook van Kiara, zij zit nu in de sm kamer, dus ze kan niet antwoorden. Dus dan doen wij het maar even. Voor het gemak dan zeg maar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!